Seura tukee SM-kisa osallistujia.
Oulun Golfkerho tukee SM-kisoihin osallistujia.
Seura tukee jäseniään maksamalla osallistumismaksun Lyöntipelin SM-kisoihin. Tuki koskee yksiä SM-kisoja / pelaaja, eli jos pelaat useamman ikäkauden SM-kisoissa, seura maksaa yhden (1) osallistumismaksun.
Seura maksaa myös Joukkue-SM kisamaksun seuran joukkueelle kaikissa ikäluokissa.
Maksukäytäntö:
- Pelaaja maksaa kilpailumaksun itse kisan ohjeiden mukaan
- Pelaajaa laskuttaa takautuvasti kilpailumaksun seuralta linkistä löytyvällä lomakkeella